TU055
Nowy produkt
Podróżna gra magnetyczna dla dziecka SECRET CODE - The Purple Cow
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Producent The Purple Cow |
|
Ciekawy produkt dla osób które dużo podróżują.
Gra jest idealna do zabrania do samochodu, samolotu, czy też w miejsca, gdzie trzeba poczekać (np. wizyta u lekarza).
Metalowe pudełko służy nam za planszę, dzięki czemu gabaryt gry ograniczony jest do minimum.
Cel gry:
Złamanie sekretnego kodu przeciwnika (wskazanie koloru i pozycji każdego, kolorowego magnesu w jednym ciągu) w jak najmniejszej ilości odgadnięć.
W pierwszej rundzie, grę rozpoczyna najmłodszy z graczy (Twórca kodu), drugi gracz jest Łamaczem kodu.
Najmłodszy gracz otrzymuje planszę oznaczoną "secret code" oraz garść kolorowych magnesów i układa je tak, żeby przeciwnik nie mógł ich zobaczyć.
Twórca kodu układa linię z 4 magnesów używając kombinacji 4 różnych kolorów z 6 dostępnych.
Twórca kodu układa białe i czarne magnesy na swojej planszy na pustym miejscu, natomiast pozostałe magnesy gracze mogą przechowywać na tylnej części planszy.
Łamacz kodu zaczyna zgadywać sekretny kod, układając jeden rząd kolorowych magnesów zaczynając od dołu planszy oznaczonej "decoding table".
Po każdej próbie odgadnięcia (złamania) kodu, Twórca kodu sprawdza i udziela odpowiedzi przeciwnikowi, układając białe i czarne magnesy obok kolorowego rzędu ułożonego przez Łamacza kodu.
Przy każdym rzędzie, który układa Łamacz kodu są 4 okienka do układania magnesów-wskazówek.
Twórca kodu układa biały magnes wskazując pośrednie trafienie (tzn. właściwy kolor magnesu, ale niewłaściwa pozycja) natomiast czarny magnes wskazując bezpośrednie trafienie (tzn. właściwy kolor i właściwa pozycja)
Przykład: jeśli ułożony kod przez Łamacz kodu zawiera 2 pośrednie odpowiedzi i 1 bezpośrednią, Twórca kodu powinien ułożyć 2 białe magnesy, 1 czarny i 1 okienko pozostawić puste. Sprawdzanie odpowiedzi Łamacza kodu na planszy "decoding table" oraz ich analiza, pomoże mu szybciej złamać kod.
Wygrywa gracz, który złamie kod w najmniejsze ilości odgadnięć. Jeśli Łamacz kodu nie złamie kodu w 10 ruchach, wygrywa twórca kodu.
Podróżna gra magnetyczna dla dziecka WYŚCIG...
23,58 zł
Podróżna gra magnetyczna dla dziecka PIŁKA...
23,58 zł
Podróżna gra magnetyczna dla dziecka WYSPA...
23,58 zł
Podróżna gra magnetyczna dla dziecka STATKI od...
23,58 zł
Żel antybakteryjny do rąk 100 ml - zabija...
11,38 zł
Podróżna gra magnetyczna dla dziecka WARCABY -...
23,58 zł